lördag 15 juni 2013

Candy Crush...

Har listat tio saker som jag hatar med detta spel... 

1. Gelé- ett lager (plättlätt) eller två (enkelt) eller tre och då i nån märklig bur (värdo)

2. Choklad- trodde man bara kunde älska choklad. Jag hade fel.

3. Att be om liv. Eller att vänta 23.56 minuthelveten innan man kan fortsätta hundrafemtielvatusen gånger på samma bana.

4. Även om man börjar banan dåligt kan man inte börja om. Eller sluta, nä man måste göra klart omgången fast man VET att det är helt i onödan.

5. Att när man har tänkt göra ett smart drag och byta tex blå godiskula mot rosa godisblomma så tycker CC att man tryckte på den blå godiskulan och en ORANGE karamell och byter fel och det går åt helvete och alla smarta godisexplosioner i följd man hade tänkt ut blir en vanlig liten poff när tre försvinner. 

6. Det tar en massa tid som jag kunde använda på ett vettigare vis. Typ umgås med familjen, titta på en film utan att spela (OBS omöjligt)
Och det värsta är att det inte ens är ett särskilt kul spel!

7. Musiken- jag känner igen tonerna men kan icke placera dem. Tortyr!!!
Detta gör att jag nynnar de helt värdelösa melodierna inne i hjärnan när jag kunde ha gjort nåt vettigare. Se föregående punkt.

8. Att alla andra är före mig eller listade på nån topptre så man SER hur uselt man spelar.

9. Att när man missar en nivå (100 gånger på raken) känner man sig som en fullständig idiot, eftersom ett godishjärta (tecknat) talar om för dig att du för det första är misslyckad och för det andra är en idiot som inte når dina mål.

 Godishjärtat har förmodligen rätt...

10. Nivå 65.
 Jag. HATAR. Nivå. 65.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!