måndag 26 augusti 2013

Köpte..

En matta på blocket och åkte iväg till fina gatan i Djursholm för att hämta upp det senaste fyndet.
Säljaren, en trevlig kille gav en perfekt vägbeskrivning och bara tjugo minuter senare parkerade jag utanför huset som låg utmed vattnet.
Men DRA! mig baklänges. 
Det var det lyxigaste, största hus jag SETT!!! Googlade direkt på adressen och fick se att jodå den var såld 2011 för åttio miljoner (80) . Först en åtta sen sju nollor.
Jag dog lite. 
De hade fått lite möbler och sånt över bland annat min matta.
HUR kan man få möbler över i ett elvarumshus????

Prislappen satt tillochmed kvar på mattan. 
En rosenkelim inköpt på Spiti, ska nu få plats i ett Älvsbyhus i Upplands Väsby.
Den gör så att säga en liten klassresa, den här mattan.

Sen åkte vi förbi vårt blivande hus på vägen hem.

De har planat ut en del och forslat bort så nu kan man börja se hur fint och plant det blir på tomten.

Baksida med sambo.
Längtar halvt ihjäl mig. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!