torsdag 10 oktober 2013

Det börjar likna nåt...

UTänkte dela med mig av hur det ser ut på utsidan så här långt.
Så här ser det ut när man kommer utefter gatan. Huset ligger ju i en vändplan så man ser hela innan man kör upp på uppfarten. Jag vill BARA vara här. Hela tiden!
Här står jag och trycker vid hörnet av garaget så jag ska få med vår finfina baksida. Jag tycker det är så fint med de helglasade balkongdörrarna. För att inte prata om takkupan... Den skulle jag kunna tjata om hur länge som helst!
Baksidan från andra hållet. I mitten på garaget kommer det att bli ett fönster som vår säljare ringde och sa att vi kunde få två som blivit över om vi ville...? Alltså! Jag säger ju att han är BÄST!
Nu står jag på ängen bakom huset! Önskade mig två såna där fina avlånga dekorfönster men det gick inte att få. Däremot kommer vi sätta in två små fönster bredvid de större på övervåningen på båda gavlarna.

Och nu när jag klafsar omkring i leran på den bit av världen som är vår egen, så funderar jag skarpt på om det inte skulle vara lite finurligt att sätta nån slags bräda på tvären mellan över och undervåningen...

Ja och här är det jag har gjort det senaste...
Fixat min egen brädgård av allt som virvelvindspojkarna lämnade efter sig på tomten.
Tack än en gång för den här tiden Per, Pelle och Andreas!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!