fredag 8 november 2013

Kattis

Hon får som hon vill den där damen. Drog iväg med mig på startaegetmässa och tyckte att jag skulle köra igång förra hösten. 
Nå, nu är ju inte jag så snabb, men den här hösten gjorde jag som hon sa.
Sen tyckte hon att jag skulle bygga nytt hus. Så okej, jag gör väl det då.

Alltid osjälvisk, mjuk och glad med en vilja av stål. 
Alldeles för ung och snygg för att jag egentligen skulle vilja hänga med henne men som tur är är hon skitrolig och snabbtänkt.
Jätterolig att jobba ihop med och jag känner mig alltid världsbäst när hon är med. Dessutom fixar hon saker som jag behöver hjälp med, (som fakturor) nu när jag inte har tid med sånt. 
Sånt gör hon bara, utan att fråga och jag är evigt tacksam.

Och hennes mantra följer mig " good things happens to good people"

Den här låg på köksön idag...
❤❤❤❤❤
Naturligtvis med en twist-annars vore det inte Kattis...

Tack för att du tar så bra hand om mig:))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!