fredag 11 juli 2014

Las Vegas

Fanfanfan!!!!!!!

Jag har köpt ögonfransar fast jag inte behöver. 
Jag har tänkt ägna dagen åt att sola, eftersom den enligt yr ska lusa över Vegas idag. Det har varit molnigt men varmt eftersom de inte hade din regnperiod i maj. I vanliga fall brukar det naturligtvis vara toppen i juli. 
Men idag är det klart och soligt, så sola står på agendan.
(Bada är ju inte att tänka på i mitt tillstånd och det gör mig smått galen.)

Men så händer det och ja, nu är jag fan bitter, en olycka. 

Kliver upp från sängen och går som en sömngångare, till toaletten. Konstaterar att jag blött igenom som vanligt och känner mig genast sur över det, samt rätt skamsen eftersom någon annan, än jag,  får ta hand om tvätten.

Går tillbaka till sängen och där ligger M på täcket vilket jag drar tag i allt jag kan kan, tappar greppet och TJONG!!!!!! 
Jag slår mig själv RÄTT i ögat. 
Med en av mina egna fejknaglar.
Det bara tokblixtrar och jag skriker och jämrar mig så att M, som jämt kan sova (jävligt irriterande) vaknar och far upp i ett huj,
Jag leds in på toa, och jag har blod som kommer ut från ögat. 
Helt sajko!!!! 
Tre timmar senare ser jag ut så här..,
OBS! Det röda klafsiga är på insidan, synen är inte påverkad.

Så om det är nån som undrar varför jag kommer att ha jävla solbrillor på idag när jag ska GIFTA mig, så är det därför. 

Tur att jag har mina runda piller med mig för jag har verkligen behövt dem.

Vi tog med oss passen och gick hit, och fick (60dollar), vår marriage licence. 

Sen skickar vi in vigselbeviset till skattemyndigheten och så är vi tydligen gifta även i Sverige.


Sen gick vi på outlet. Köpte lite högklackade Laboutainskor.
Hahaha!!!! 
Nä vi handlade på Crocs. Thats it.

Jag har kollat på det här med ögat, samt dragit mig till minnes hur det var med Chrisse, när han fick en ärta skjuten med slangbella i ögat när han var liten.
Så jag skyddar ögat idag. Åker in till sjukhus om det är lika fult i morgon. 
Ögat läker ju fort.
Man undrar ju om man har något dolt självskadebeteende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!