lördag 12 juli 2014

Las Vegasbröllop

Alltså, dagen börjar ju med att jag knockar mig själv och blöder från ögat.

Men sen eftersom solen kom till Vegas gick vi ner till poolen och jag badade. Cirka var femte minut, så varmt var det. 

Det är svinlyxigt på hotellet och så även vid poolen. Bubbel,  sval pool 
lugn loungeaktigt (inte hiss-)musik.

Så där chillade vi hela förmiddagen.
Kändes inte stressigt, som de flesta känner på bröllopsdagen. 
Själv kom jag knappt ihåg mitt första bröllop pga all planering, allt som skulle klaffa och hur trevligt alla skulle ha det och att jag skulle vara prinsessa för en dag och jääääääävligt lycklig. Allt failade.

Så här, andra gången, gjorde vi det som jag tycker bröllop ska vara. 
Vår dag. Bara min älskade och jag.

I vårt fall trängde sig även Elvis mellan och, ja, det var heeeeelt surrealistiskt. 

Vi gjorde oss i ordning, hallå Stevie Wonder going to the chapel...

Tuperat hår...
Killen jag gillar mest, med skjortan han hade på vår första date:))
(Hans exfru har köpt den, haha)

Värktabletter och strawberry Margarita

Nej, helt nykter tänkte jag fan inte vara när nu nån fejkelvis ska sjunga två låtar framför oss. Man vrider ju sig i pinsamhetsplågor, av bara tanken.

Limousin 
Finstämt...
Rockstarkänsla
Halsbandet kom Ylva med. Det sitter en pärla baktill så jag har nåt nytt nått blått nåt lånat och nåt fått...
Gånna get määäärrriidd!
Massor av kändisar har gift sig här.
Brudbukett
Våra namn lyser i några minuter..,
Blink, blink...

Limo tillbaka till hotell och dumpar av oss en och en halv timme efter avhämtning.,

Nununu!!! Ska vi ut och göra stan. 
Happy tuesday står på menyn. 
(För er oinvigda är det ett ställe man kan beställa trelitersdrinkar på) det ska vi icke göra. 

Hälsningar från Magnus fru.

För er som vill se Elvis i guldkostym leda in mig i plastblommekapellet, sjungandes love me tender, bli totalt känslosam och svettgråta, har vi beställt en dvd... 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!