lördag 12 juli 2014

Leaving Las Vegas


Japp idag är det skönt att lämna tumultet i denna glittriga stad.

Åt frukost och höll på att göra i byxorna när vi försökte återge hur töntiga vi kände oss när vi skulle säga efter ElvisPrästly to "love and behold" och sånt man säger här i Amerika. 
Att vi dessutom uttalade våra namn på engelska är ju obetalbart. Mäg-nass...

Har en lätt minneslucka där tack och lov.

Gruvar mig redan för den där dvd:n..

Drinken är inte från Fat Tursday (skrev fel igår, utan från nåt annat liknande ställe)

Ögat ser för bedrövligt ut och var helt igenkläggat i morse när jag vaknade. Var tvungen att dra isär ögonlocken med fingrarna.
Men solen skiner här och jag behöver ändå solbrillorna på.

Särskilt när vi nu kör runt i den HÄR i tio dagar!!!!
Living da dream, woooohooooo!!!

Så nu börjar vår roadtrip.
Lake Mead, vi kör genom helt fantastiska landskap, känns som att vara med i en film...
Lämnar Nevada för Arizona.
Kom fram till en liten stad där vi bor på det äldsta hotellet i Arizona, hotell Grand Canyon. Från 1861. 
Så gulligt!
Och vilken söt stad. 
Ligger längs med Route 66
Åt gott..

T-bone steak och bakad potatis samt cherrypie till efterrätt. Mums!!!

Det sista jag gjorde i Las Vegas hehe.
Körde tillbaka längs the strip för jag kunde ju inte missa de här;))
I morgon ska jag... GULP!!... åka...HELIKOPTER över Grand Canyon!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!