tisdag 16 juli 2013

Åkte förbi...

..tomten idag och det känns ju rätt så overkligt att det i buskaget ska stå ett hus där om sexton veckor ( men vem räknar? Hehe)

Har jobbats hårt i sommarvärmen så jag luktade sur disktrasa och tänkte mig därför en sval skön dusch innan jag skulle på tjejmiddag. Meeen jag fick jobba mer. Snabbare och längre= svettigt!!!

Så det blev  lite Victorias Seecret "love spell" som snabbt raggarduschades över kroppen och flottig hud doldes med lager av smink. 

Sen hade jag (på riktigt) en bortglömd doftpåse i väskan men det var faktiskt en slump. Lavendel. Dolde möjligen också eventuell odör.

Här är några glada. Det ser dock utsom att jag inte har några byxor. 
Det har jag inte heller (utan världens minsta shorts stl xl.) Korta men breda.






 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!