onsdag 17 juli 2013

En skopa skit...

Ger jag för dåligt gensvar från de vi har kontaktat ang hjälp att färdigställa övervåningen.
Såhär vill vi ha den och det ska bli vårt fläskiga master bedroom. Som en hotellsvit hade vi tänkt oss med soffa och sånt. 
Badrummet som blir nån jättevariant ska vi göra sinom tid. 
När vi får råd nångång. 
(Alltså kommer vi ha ett skitstort förråd till hemtjänsten börjar besöka oss.)


Dålig service är det som retar mig mest och jag är faktiskt ingen otålig person utan bara jag får ett korrekt svar är jag nöjd. Alla kan inte vara perfekta. Alla har inte tid. Alla kan göra fel. 
Men man kan svara. 
(Detta gäller dock inte Tele2 för de svarade, svarade fel, skyllde ifrån sig och ljög när jag krigade mot dem i vintras. Dessutom känner jag den högst ansvarige men använde mig inte av det förrän jag gett dem chansen en massa gånger.) OBS jag vann till slut.

Vi får väl se om nån offert dyker upp på min ritning...har inte hört ifrån dem sedan jag kontaktade dem den tjugonde maj. Och skickade ritningen och en påminnelse om min enkla lilla existens den fjärde juli. 
Det är en välkänd övervåningsfirma som lätt kan kopplas ihop med Älvsbyhus när man ser hemsidan.

Nu är det snart bara femton veckor till inflytt men vem räknar...? :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!