måndag 1 juli 2013

Candy Crush Saga part 2


Några ytterligare saker på listan över varför man aldrig aldrig borde ha börjat spela...

1. Lila blomgodisar. Varje gång som de är med då vet man: Här är nivån du kan få hjärnblödning av.

2. Tasty, daalishious, dövaajn, sweet... Say no more.

3. Topplistan varför kommer aldrig jag med??? Är det för att jag inte betalar 299:- för att få fler randiga karameller? 
Och på tal om det...

4. De  förbannade randiga karamellerna!!! När skjuter de uppåt och när skjuter de sidledes???
Det verkar väldigt random tycker jag. Hundra banor och jag har inte klurat ut det än.

5. När spelet "själv" ger "tips" på vilket ditt nästa kluriga drag borde bli. 
Det är bara lurdrag. Ändå går jag jämt på det.

Nä men nu måste jag fortsätta. 
Om arton minuter och förtisex sekunder är det dags att KNÄCKA bana 100. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!