lördag 6 juli 2013

Vita Villan

Igår kom M:s gamla hund som numera bor hos kompisar och stannar hos oss några veckor. Eller hund och hund... En mindre ponny är vår kära Larran. 
Det passar ju "bra" när det är så trångt och skitigt och jobbigt ändå... På riktigt satte jag mig och fulgrät högljutt för att livet är så jobbigt när hemmet är så stökigt. Jag kommer att kvävas här under en hög av djur, stökiga människor och kläder. 

Fast han är så välkommen, blev bara lite tagen på sängen så att säga.
Dolly och Blondie blev så små helt plötsligt.

Annars är det jobb idag fast idag är det Vita Villan som får njuta mitt härliga självgoda sällskap. (Familjen är glada att slippa mig pga fulgråt pga stökigt pga dem)
Det är en kompis inredningsbutik och ibland får jag passa butiken när hon ska... Ja typ bada.

Så här står jag nu och passar alla snyggsaker och pillar lite på hyllorna och känner hur härligt det ska bli med 185 kvadratmeter som jag kan släpa hem mer prylar till. M har satt inredningsköpförbud på mig men att jobba här är ett utmärkt sätt att kringgå det. 

Och honom satte jag på att åka till Nacka och köpa 4 st nya köksstolar från blocket. "Jamen 600 för 4!!! En kostar ju förfan 600! Du MÅSTE åka på lördag. Punkt."
(Gissa vem som binder ris åt sin egen rygg och kommer att typ gråta sig till sömns och somna med tummen i munnen på golvet. 
Näää.. justde ingen golvyta kvar i minikaosradhuset redan innan blocketstolarna.) 

Bjuder på några fler bilder från Vita Villan:))
Mycket fint finns det här inne. Från bland annat Pip Studio, Bruka, Greengate och Ernst.
Och så smycken från Nikolitsi (på bilden) och norska Barfota.

Älskar att vara här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!