onsdag 21 augusti 2013

De gräver...

Jodå nån gång per dag är jag där och tittar och tar lite kort.

Igår tog jag med mig en liten tant på utflykt till tomten eftersom de ibland, trots dålig balans och rullatorer måste få komma ut en stund, passade jag på att åka förbi i solskenet och ta lite kort.

Det är ju bra för mig att de jag jobbar med är lite vimsiga så jag kan mala på om huset i det oändliga. Det är ju glömt till nästa gång så då är det ju bara att köra igen.


Här mäts det exakt var plintarna ska stå.
Glad liten fis som nu ska få slippa bo i vardagsrummet och få ett eget:))

Idag gjordes ännu ett blocketfynd.

Mina Leilabakarplaner kommer allt närmare. I mitt JÄTTESTORA (obs välstädade) splitternya kök ska den här stå på hedersplatsen.
My preciousssssssss!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!