torsdag 22 augusti 2013

Hängig...

Idag vaknade jag tidigt och igår la jag mig sent. Huvudet stannar liksom inte utan tankarna hoppar fram och tillbaka och jag kunde bara inte sluta Blocket-knarka.

 Lilleman kom upp och ville sova med oss men jag gick ner med honom istället. Annars sover jag så dåligt. M med och det är bättre att jag gör det. 
Eftersom jag blir helt knäpp av att inte sova och han (till skillnad från omogna  mig) oftast är snäll när jag är dum. 
Sov skitdåligt.

Gud vad skönt det ska bli med eget rum till alla! 

Ska se om jag kan hitta en sån där EmiliLönneberga-hasp så jag kan låsa in dem utifrån när jag tröttnat.

Så här såg det ut på tomten i kväll. Vi åkte en repa när jag hade lucka.

Tolkar denna text som Upplands Väsby kommun vatten...?  

Här ser man hur stort huset blir. 
Känns ENORMT.

Tre veckor och sen kommer huset stå här. Hörnet närmast är köket. 

Nä måste genast kolla på blocket om nån malmbyrå har kommit in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!