torsdag 26 september 2013

Bagarens barn...

Får ju aldrig bullar därhemma och nu ska jag fixa två st damer så de blir fina om händerna ikväll,  och själv ser jag ut som värsta grovarbetaren om mina egna.

Och iofs är det väl så. Var förbi och tittade hur disken blev på Vita Villan och det blev sjukt snyggt med brytningen betong/romantik när Sussies man satte lite brädor framtill. 

 Sen har jag ju grovjobbat lite inom hemtjänsten idag och dessutom haft en fotvård (och NU snackar vi bagarens ungar här). Mina egna fötter är helt onämnbara.

Sist men inte minst har jag varit till huset och plockat bilen full så två vändor till Sörab blev det. Så nu är det väl bara trehundra vändor till innan huset står klart.

Om nu skitbilen håller.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!