tisdag 10 september 2013

Förlåt..

Det var mitt skjutgalna finger nu igen. 
Tydligen har Älvsbyhus numera VITA golvlister och inget annat. Det har jag fått reda på av "Hanna" som läst min blogg.
Hurra!!! 
För vita golvlister (hoppas vi får det) och Hurra! för att jag fått min andra kommentar på min blogg. 
Och den här bilden med reklam för min blogg fanns på Älvsbybyhus facebooksida. 

Mitt bekräftelsebehov är härmed stillat.
(OBS för idag)

Sen vill jag ge en ELOGE till vår husleverantör som inte tar bort negativa kommentarer på fb och håller det öppet.

(Okej såna där skitpuckade nätmobbares idiotkommentarer hoppas jag tas bort) men relevanta saker är så trevligt om de blir bemötta och att de inte sopas under mattan. 

Det visar på ett seriöst företag som säljer en produkt man står för.

(Har tipsat tröttmössorna Tele2 om hur mitt favvogöretag, IKEA gör så på sin fb, vilket de inte verkar förstå). 

Man "gillar" sidan (gör gratisreklam) och företaget spottar ut sig en massa kampanjer och annan "rolig info" på tidslinjen. Men, om de gör något mindre bra... Nämen då går inte kommentaren fram, surprise, surprise... 

Blir glad att se att även fler företag törs stå upp för sig. 

Föredömligt Älvsbyhus!
Man KAN inte frälsa alla.


Nån dag när jag inte håller på att jobba ihjäl mig, ska jag åka till förträffliga Feline, så hon får hjälpa undertecknad (=teknisk idiot) att fixa klart bloggen.

Men vi får väl se när det blir... 

(Ove)r and out! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!