måndag 23 september 2013

HUSLEVERANS!!!!

Vaknade i morse och vackrare septemberväder har man sällan skådat. Det vill säga en helt perfekt solig måndag att få sin efterlängtade husleverans. 

Vid morgonkaffet kikade jag in på Facebook och såg detta det första jag gjorde.

Då fick vi eld i baken och åkte genast till tomten. Jag menar HUSET såklart. 
Vi åkte till huset.

Här kommer en liten bildkavalkad och jag låter den tala för sig själv.

Kattis kom över och tog lite bilder. Och hade med sig kaffe och vita bullar (vita bullar=lite för lite gräddade=perfekta bullar)

Så här glada är vi:))

Åkte dit på eftermiddagen också och pratade med byggkillarna. De lovade att ta ner några skåp i köket som jag gärna lever utan så jag blev ännu gladare.

Lastbilschauffören ska härmed få ett extra omnämnande. Vilken fantastiskt trevlig man och vilken fin utstrålning. 

Det är dessutom på det här viset och det är vi rörande överens om (har inget att göra med att jag föddes och levde mina första tolv år i Luleå).
Men norrlänningar ÄR ett extra trevligt släkte. Alla som vi hittills träffat på vårt bygge är så otroligt trevliga och tillmötesgående. 
Vilken TUR att huset är från Älvsbyn så man får ha att göra med såna här resonabla, rediga norrlandsgrabbar.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!