lördag 7 september 2013

Uttråkad

Har jobbat och haft en eftermiddag på soffan. 
Kollade på sista Twilightfilmen, läst ut Oveboken försökt vara här och nu och bara vila, eftersom jag jämt gnäller på att jag är trött och tar igen mig för lite.

Eftersom jag jobbar hela helgen har jag på frågan "vad händer i helgen då?" , svarat "ingenting, verkligen absolut bergsäkert INGENTING!" 

Efter två timmar i soffan vill jag kräkas av uttråkning och leda. 
Packar ytterligare en kartong. Känner känslan av att snart, snart kommer ett kök vara ett kök, inte ett arbetsrum fullt av papper och datorer och skit. Ett badrum ett badrum och inte tvättstuga/förråd också. Framför allt kommer jag äntligen ha ett vardagsrum.
Ett vardagsrum som bara är ett vardagsrum. Soffa, tv och lullull.
Inget nagelbord, ingen sjuårings hela bohag. 

Vi åkte en sväng till tomten. 
Om två veckor kan jag skriva att vi åkte en sväng till huset. Det ser jag fram emot.

Chrisse och M och Dolly tomt-planerar.
Här funderar vi på att ha en pool. 
Beroende på vart solen ligger förstås, men det blir inte förrän om två år.

Vi kommer att ha så lite gräs som möjligt iallafall. Det är vi rörande överens om. Bara trädäck, stenläggning och häck runt om. 


Den här garderoben skulle jag ALDRIG våga köpa. 
Jag föredrar nog stora garderobsschabrak som står helt stilla.😀

Japp ligger på soffan med mobilen i handen och kollar, hemnet, blocket, Facebook och spelar Ruzzle.

Jag har faktiskt slutat med Candy Crush...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!