onsdag 16 oktober 2013

Prag dag 2


Efter sedvanlig hotellfrukost tog vi en taxi till Fashion Arena en outlet och där travade vi runt nästan hela dagen. 
Vi uppför oss som fruktansvärt ouppfostrade tonåringar och gapskrattar dubbelvikta, kippande efter andan (och med korsade ben för att inte kissa på oss), hela tiden säger fula ord på svenska högt och annat sånt där larvigt som vi har gjort i nästan tjugo år. 
Men vi kommer ha magrutor när vi kommer hem, så mycket skrattar vi.

Shopping.

Här åt vi tapas ikväll och drack litervis med pina colada och sangria
Fantastiskt ställe och det närmaste Barcelona vi kunde komma...
Det har glödit (glött?) om visakortet idag.
I morgon jobbar jag på att hitta nåt att hänga i julgranen (alltså bokstavligt) så jag har nåt från Prag också som dinglar och glittrar till första advent. 
Så ska jag gå till desigual också och blinga upp mig själv. Ännu mer, har idag köpt ett par orangea mockastövlar. 
Jag gillar ju färg. Särskilt orange just nu. 

Där hemma fyllde M år och hade byggsamrådsmöte. 
Honom saknar jag lite...och på tal om saknad...
...ringde jag till världens snällaste svärmor som hundvaktar, för att höra i hur hög utsträckning Dolly skäms bort. 
Den var skyhög. Inte oväntat...
Dollan kommer som alla andra barnbarn som skickas till far eller morföräldrarna, komma hem lite fläskig.

Och till mina oändligt älskade barn och min älskade M,om ni läser detta:
Utan er, skulle jag inte vilja existera, mitt hjärta skulle vara ett tomt svart hål. Jag saknar er hela tiden litegrann.

Men fan vad otroligt skönt det är att slippa er ibland! 

Puss 


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!