torsdag 17 oktober 2013

Prag dag 3 och 4


Herregud!!! 
Jag vet inte om jag vågar komma hem igen.

Jag har troligen shoppat och druckit pina coladas för alla huspengarna.

Och jag har gjort nåt hemskt...
Jag har köpt en pälskrage i äkta päls. 
Nu kommer PETA att kasta ruttna ägg på mig. 
Mitt såkallade vegetariska samvete vrider sig och jag kan nu genast sluta raljera med att jag sopsorterar, nu när det ser ut som att jag har Dolly lite nonchalant slängd runt halsen. 
Jag vet att jag är en dålig människa. Jag skäms. 
Fast tyvärr, tyvärr är jag förtappad, så att jag tycker den är så vackert värmande och glamourig. 
Dessutom var ju katten redan död.
Haha! NU skojar jag bara. 
Det var i n t e kattpäls. Jag vet inte, och vill inte veta vad det är. 
Mickis skrattade halvt ihjäl sig när hon såg min förfärade min när hon sa att kragen förmodligen var från en strävhårig tax.. 

Har investerat i en hel del nytt smink från Sephora. Ja investerat jag är ju faktiskt makeupartist så jag tänker kalla det så.
Vi fortsätter prova snygga hattar...
Och åker hop-on-hop-off buss med jättesnygga lurar. Turistar gör vi.
Sen shoppar vi. Och shoppar...
Gud vad fattig jag är nu.
Men SNYGG!
Alexius har fått en helt ny garderob, för han har vuxit ur allt, men mina egna stackars älskade barn har inte fått nåt. Det var lätt att köpa till dem när de var små.Men sen de blev tonåringar, och började ha koll och jag blev helt ute och omodern och tant så kan jag bara köpa Björn Borgkalsonger till Chrisse och till Nea måste jag mmsa hundra gånger och ändå blir det fel. 
Så jag har tappat presentsjälvförtroendet.
M har inte heller fått nåt, och han har ändå fyllt år när jag varit borta. (Men han ska få en moccamasterkaffebryggare när jag kommer hem) 
Om jag har några pengar kvar vill säga..
(Skulle inte tro det, har hört att de har Victorias Secret på flygplatsen)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!