måndag 4 november 2013

Ska köpa en rullator

Eller en rullstol. Med el. En sån där som man styr med tungan, undrar om det finns. E
ller förresten med ögonblinkningar... 
Nä med tankekraft!!!
Fast det funkar nog inte tyvärr. 

Jag är för trött för att tänka.
Jag har ont precis överallt. 
Det regnar kallt fulregn.
Det är november 
Jag har nog hamnat i huskoma. 
Fattar inte varför vi ens gör det här längre.

För att man ska förstå vidden av hur trött jag är så kan jag berätta att klockan 15 upptäckte jag att ena bh-bandet släppt och hängde ut genom tröjärmen.
Eller stopp, det var inte jag som upptäckte det utan min kund.
Kändes verkligen stilfullt när jag fick det påpekat.
Tack och lov att det inte var ena bröstet som hängde ut och dinglade, för jag hade förmodligen inte märkt det heller.
Eller ens orkat bry mig.

Men så här är det väl när man bygger hus? 
Eller???

Har iallafall köpt fönster till garaget idag.
Tror jag. 

Tjyss och god natt!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!