söndag 15 december 2013

Några bilder bara.

Julfint på bordet

Snyggaste innerdörrarna, pärlsponten, och lister... Mmmmmm!!!
Tänk att man kan få bo så här fint!
Lyckliga jag!
Och så givetvis några bilder på julgranen som står i köket och är grön och grann i stugan. 
Eller det där med grön var nog att överdriva en smula kanske...
Det gröna plastfnurret har jag som synes, dolt så mycket jag bara kan.
Så några lediga fredagstimmar gick åt men den är uppe nu, min underbara, galna gran med alla pyntgrejer från olika delar av världen. 
Den coolaste är nog den turkosa döskallen med rosor, vi köpte i år på Fortnum & Mason.
Men min favvo är nog för alltid Betty Boop från New York
Eller den här skrynkliga pappersbiten som nåt av mina barn vikt och klistrat en ängel på..
Det finns faktiskt en tanke bakom, bara det att det inte syns så bra.

Men så är det ju jämt med mig.
Verkar helt vimsig utan en enda röd tråd någonstans, men är egentligen ett kontrollfreak. 
Det är därför stress och oreda funkar så himla dåligt på mig.
Har köpt vitaminer som ett steg i rätt riktning, för nu är det dags att börja tänka på mig själv och min hälsa. 
Sen ska jag ta mig till naprapaten också, men jag drar mig lite för det för han kommer bara säga att jag ska börja träna och så måste jag ljuga lite vitt om att det redan är på banan och så. 
Men snart så måste jag och då m å s t e jag ha tränat minst en gång iallafall, så jag slipper ljuget.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!