onsdag 26 februari 2014

Lite i taget

Börjar bli fint i badrummet på nedervåningen, samtidigt håller Leffe på som bäst med M:s vräkiga badrum, en av våra stötestenar i bygget. 
Ibland när jag är snäll och trevlig, nån vecka i månaden så ser jag så fram emot att äntligen bara gå från sängen och in i badrummet, men oftast bråkar jag om hur sur jag är för fatta hur många howardsoffor man kan få för de pengarna.
Men han är envisare än jag, på ett subtilt sätt. Jag bara gormar och ryar och gråter men kommer ingen vart.


Handdukarna och pyamasen har jag köpt på Vita Villan. Från pip studio.

Resten är som vanligt rusta och Ikea och hyllan skulle ut på blocket, men jag knep den först av Linda. 

Dolly har varit borta igen i några dagar och hoppade direkt upp i soffan, Ektorpsoffan, som jag håller på att tvätta.

Elvis var jätteglad  glad över den återvändande kompisen. Verkligen...
Fick bilden av Chrisse och såg först inte den halvt ihjälmosade katten:))






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!