lördag 1 mars 2014

Fredag!!!

Efter 26 dagars jobb är det nu dags för mig att vara ledig två dagar. I morgon sveper Lina hit från London till och höjer glamourfaktorn här i Väsby. 
Vi ska göra provmake på henne inför bröllopet mellan henne och Brian som går av stapeln i sommar. 
Och så tror jag att vi ska dricka vin. 

Efter jobbet idag åkte jag direkt hem och hämtade upp Chrisse och vi åkte till Kista C och hade en helkväll. Hittade lite grejer till vårt badrum uppe på Indiska. 
Det är nåt jag lärt mig. Badrummet på övervåningen som tar 100 år att göra, det  har ingen stram budget när det kommer till inredning.

Brunaktig mosaik. Stora svarta blanka plattor, svart i tak och svart inredning i övrigt. Och så turkost och guld.
Jag beskriver det som en blandning av orientaliskt och budoir. Men det är hårfint om det bara blir smaklöst. Vi får väl se.


Här är handfaten och en hängare som jag köpte tokbilligt på MIO i somras och som jag håller på att måla.


Gardinerna. Nåt brunaktigt lite genomskinligt tyg och nån sammetsvariant som mönster.
Skitful bild som vanligt.


Dolly blev korthårig igår och sen satte jag och Chrisse på hennes tröja som hon HATAR. Men kul är det, att retas med den stackars hunden.

I morgon ska jag sova ut!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!