måndag 28 april 2014

Pirrig.


Jag är helt pirrig för i morgon så kommer hon. Min stora, vuxna flicka som har beställt sushi till middag.

Den här helgen har vi fått i ordning hennes plejs så gott det går. Och jag har den här helgen också monterat ikeamöbler. 
Neas badrum börjar bli fint! De flesta som kikar in i hennes lya utbrister " men ååååhjagvillocksåbohäääär! (särskilt tjejer med mycket ansvar för familj tror jag) 

Och det har gjorts på ren och skär moderskärlek, för jag är ÄCKLIGT leds på att montera möbler och dessutom var jag trött den här helgen igen. 
För att jag sminkade till mig och åkte på tjejmingel hos Kattis. 
I min nya klänning. Som jag känner mig så snygg i, fast jag är fläskig. 
Fast jag inte orkar bry mig.
 (OBS jag har converse, Kattis har värsta superporriga klackskorna) annars är vi lika långa ungefär. 

Så jag är trött i hårbotten än idag. (Måndag) festen var på fredag och jag var inte ens särskilt onykter. 
Så O-värt att dricka vin nuförtiden.

Men kul var det! 
Carolina var där från Shabby Home med sina ljuvliga scrubber och sin Chalk paint och lite mer. 
Kattis visade upp sina smycken. 
Nikolitsi design.
Inthidar visade sina kläder och smycken och Sussie från Vita villan var där med ett axplock av sina prylar. 
Som jag tänker köpa i veckan som kommer. Älskar doftpinnarna och ljusen hon säljer. 
Vill ha dem precis överallt!!!


Jag hukar i Lindas bil för att jag gjorde nåt dumt och inte ville stå för det sen. Så här ligger jag och trycker. (Och nästan kvävs av skratt fast just när Linda skulle ta kort så skärpte jag till mig).

Måndag och sol! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!