torsdag 10 april 2014

Utmaning!

Det senaste på Facebook är att man blir utmanad att lägga upp fem vardagsbilder och idag torsdagen den 10 april är dessa mina 5 vardagsbilder.
Nr 1: den här bilden är inifrån min bil. Den snygga påsen är numera min sk psoriasispåse och där ligger en massa cortisonkrämer, rena underkläder (just på bilden kan det vara de smutsiga eftersom jag byter när jag åker och solar på mitt extremeksem och detta var efter solning)
Dessutom ligger mitt vardagssmink på sätet i en viss ordning så att jag kan sminka mig i bilen. Det är min superpower att kunna lägga en hel make med foundation, concealer, solpuder, rouge, ögonskugga mascara och läppglans fast jag styr bilen genom stan. Bättre än att kunna flyga, och mer användbart än att vara osynlig.
2: Snabblunch hos Kattis. Där hon tränar på att åka till Barcelona med mig som snarkar som en björn. Eller så kanske hon tänkte söka jobb som teletubbie. God lunch fick jag i allafall. 
Det var nåt grekiskt...stefipopanopolos typ.
3: Påskpyntade när jag kom hem. 
4: köpte pelargoner också. Kolla inte spegelbilden det ligger bastulav (brädor) där i hallen som Gud glömde.
5: strök lite (nu har den där livsnödvändiga ång(est)maskinen fått börja jobba av lite på prislappen) 
Känns helt O-VÄRT på tonårsspråk men säg inte att jag sagt det. 
6: woohoo bakade en egenkomponerad kaka också!

Och skrev ett jävligt surt brev. 

Hej hopp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!