måndag 7 april 2014

Vi ska gifta oss!

Ja, min fantastiske man kom för nån vecka sen och slängde fram ett papper och när jag tittade på det stod det hindersprövning överst.

Så nu blir det Las Vegas och Elvisvigsel.
Ringen är redan köpt och det gjordes via Kaplans auktioner så tyvärr tyvärr fick jag inte gå till Tiffanys och skrikhoppandes få en jättediamant.


Det finns massor av kapell i Vegas man kan tillochmed köra en drivethruvariant om det kniper.

Husbygget har liksom stannat av lite.. Badrummet är färdigkaklat men vi har inte kopplat in dusch och wc och sånt än, men det kommer. 
Just nu är man mest lite trött på hus, och, ja nästan även på inredning, vilket jag aldrig i min vildaste fantasi trodde att jag någonsin skulle säga.

Men här kommer några oredigerade bilder från vår övervåning.

Råsponten på övervåningen är numera VIT.
Snyggfönstrena är uppe...
Möblering i takkupan.
Badrum från dörren sett
Duschen
Relaxdel

Handfaten ligger i badkaret, där jag borde ha legat med en badbomb eller åtminstone Lillemans bilarbadskum från rusta.
Mjaaa, ett sovrum på ca 65 kvadrat. 
Det är inte synd om mig. 

Nu är det bara 22 dagar till Nea kommer hem och jag har tapetserat hennes rum med den tapet vi skulle haft i vardagsrummet.

Tänk att livet kan vara så här bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!