söndag 16 mars 2014

Tantfest



Vårt afternoon teaparty gick av stapeln igår. Jag tror vi blev 20 tanter till slut.

Och HERREGUDMINSKAPARE vad vi skrattade!!!!

Och vi åt bakverk och vi drack bubbel och vin och sprit, för somliga av oss slutade inte partyt förrän på morgonkvisten dagen efter. (Nämner inga namn men en av deltagarna tyckte att en powernap på toaletten på McDonalds  klockan tre på natten, med en taxi med tickande taxameter väntade utanför, var en bra ide...) 
Nämner inga namn.

Och härmed låter jag bilderna tala för sig själva.
Linda knep första, andra OCH tredjepriset i vår kaktävling.
Men hon var ju värdinna så det blev Madde som fick pokalen, eftersom förstaprisreceptet var hennes.
Marika, autentisk dam med senilsnöre hårrullar (OBS med pinnar) samt brosch på städrocken. Kattis (äckligt lik Jackie O) och så Linda... 

Min syster, Bella, körledare i Krokom.
Lina, ovan körde järnlady från Djursholm.
Anki i rosa körde på tant Raffa temat

Sussie, städtant och Alexandra prästfrun 
MED katekesen.
SnyggTove kom som glamor hemmafrufemtiotalsdam 
Lotta och Jessica körde på Östermalmsdamer med plissekjol 

Presentbord. Sherry, Sankt Paulia och andra autentiska dampresenter.

Jenny med fantastisk hållning och Claudia ( skorna..kolla skorna)
Connie, Kattis, Monica (utklädd till sig själv)och Jenny...
Sen spårade det ut... Naturligtvis...

Joråsatteh...

Jag ser ut som min farmor. Hejsvejs framtiden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!