tisdag 2 september 2014

Badrummet

Jag vet hur mycket jag har tjafsat om att det här badrummet blir för dyrt, för stort och för turkigt. Jag erkänner, jag har bråkat jättemycket och även hotat att låsa in M där så att han verkligen använder det nu när det blev som han tyckte. 
Ändå har jag köpt guldtofsar, knoppar sammetsgardiner och kandelabrar för att det ska bli det där lyxiga en suite spa-badrummet.
Och nu närmar vi oss!!!
Lite speglar bara och det där sista piffet.

Ja och lite montering av möbler då också förstås. 
Vattenfallskranen jag ville ha. 
Det är så härligt.., Rinnande vatten!

Guld och glamour...

Jättebred dusch

Använde duschen för första gången ikväll, vilken ren njutning.

Ska hitta någon annan papperskorg än Coopåsen som nu står och är ful, bygga ihop resten av lådorna, (krääääääks), och hitta ett bra sminkbord. 
Spegeln till make-up delen är äntligen beställd.
Det blir den här franska kaminspegeln från House Doctor.

Nu måste jag genast springa iväg och ta lite mått, jag har kommit på en bra grej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!