söndag 16 november 2014

Selfies

Jag är kass på att ta kort på mig själv med mobilen.
Tycker att det är lite kul med de där bilderna där nån har nåt nytt snyggt de har på sig och bara liksom skjuter iväg en bild mot spegeln från höften tittar in i kameran och mobilen syns knappt inte.
Det kan inte jag.
Men jag försöker. 
Här är mina nya snygga byxor och min nya kofta som jag har önskat mig jättelänge.
Känns som att jag måste ta en självis-kurs va? Koftan ja... Det skulle kunna vara vad som helst men det är en finkofta från Odd Molly.
Byxorna är faktiskt snygga i r l. Även om man inte har fokus just på dem på ena bilden. 
På bilden till höger ser man mest mina strumpor.

Sen de där man tar med bara ansiktet.
Det kan bli så fel.
Dubbelhakor, näsborrar, jättenäsa inklusive näsbehåring och så det där med att man verkligen vindar med ögonen. Fast man försöker titta normalt.

Bikinibilden är helt grotesk, därför sparade jag den. 
(Jag ser INTE ut så där de råkade vara närmast!)

De flesta andra bilder har jag kastat, så här är några som ändå gick igenom censuren.
Tänk då vad fula de två hundra andra  bilderna var.
Truta med munnen är inte min grej. Håret är lika tjockt som skallepers och ibland ser jag bara kliniskt galen ut.
Eller är jättefint sminkad men allt som syns är en jättetelefon och mina tjocka fingrar.

Men jag ska ligga i. 

Däremot har jag börjat träna och den här bilden har Kattis tagit på mig på gymmet.
Den är bra. Jag är inte mig lik. Men jag lägger upp den ändå för att väga upp.

Säger till när jag ser ut som det verkar på bilden. (Till sommaren) "beachkroppen 1995-2014" har inte varit helt ultimat, så nu storsatsar jag på 2015!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!