onsdag 19 juni 2013

Så här på kvällskvisten

..kommer (tycker jag själv) alla de smartaste, roligaste sakerna jag tänkt ut men då innan jag kliver upp och skriver ner den där boken jag har tänkt börja med, eller saker till mitt nästa stand-up. Oj vad det där lät bra då. (Har gått stand-up kurs och som helgens avslutning fick vi på kursen tre minuter på en gratiscen) förra året i mars. Men ändå. Nån gång ska jag ju försörja mig på skådespeleriet och bokskrivandet, inredandet och tja... alla andra bra-saker jag kommer på så här sent på kvällen. 

Men just nu är jag bara enbart och uteslutande inne på att vi ska bygga hus.

Ikväll kom jag ihåg att informera M innan han somnade att ytterdörren på något vis måste lackas om till blank svart och så vill jag ha en sån där maffig portklapp som ser ut som ett lejon.

Han hummade, sa att portklapp inte var riktigt hans grej och började pusta så där retligt i otakt när han somnade ifrån detta SUPERVIKTIGA ämne.

Det ska väl själva faaaan...!!!

Jag har för övrigt funderat ut världens snyggaste och coolaste brevlåda också som jag trallallalaaaa tänker beställa så fort som möjligt.


Jag älskar Google!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!