fredag 2 augusti 2013

Lyssnar..

På sommarpratarna via mobilen. Ensam i bilen, på Ica, när jag städar hos nån pensionär. 
Fattar inte varför folk glor så konstigt. Vanlig medelålders kärring som handlar?
Jaaahaaaaa! Just det jag verkar helt knäpp när jag lägger i soppgrönsaker, burkskinka och andra pansjoprodukter i korgen samtidigt som jag råkar skratta högt och inte bara inombords som jag själv trodde. Jaja. Lite roligare har jag iallafall. 
Har lovat M att skriva att i förrgår köpte vi nittio ägg till. För de gamla tog slut. 
Galet.

Här kommer en bild på ett hus sådär lite random eftersom jag faktiskt husbloggar.
Och eftersom det är mycket roligare att läsa en blogg om det finns bilder med har jag hört.

Har lånat bilden såklart. Såhär kommer vårt hus se ut. Fast vitt med spröjs på fönstren och med svart tak. Och modell Torgrim som är något större. 

Tänkte köra lite dagens outfit men nopprig indiskatunika från 2008 och svettig bulltofs (dock inga foppatofflor) var inte så bildmässigt.

Tack Annika Andersson och Anna Blomberg för dagens skratt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!