måndag 6 januari 2014

Slut på ledigheten

Sov ut i dag igen. Spacklat. 
Gjort naglar. Varit på O'Learys och ätit för mycket och bowlat men jag bowlade inte.
Varför? 

Jag tycker att det är jättekul att tjoa, heja på, bua och gapa på mina barn att det "är inte det viktigaste att ha KUL utan att VINNA" och allmänt vara störig och skratta åt mina egna dåliga skämt.

Men ärligt talat, jag är usel på bowling och allt jag är usel på gör jag bara inte.
Tävlingsmänniska? Nope! 

Idag var Lisa här och när hon gick, igen sa hon lite sådär
i förbifarten att hon hade en liten inflyttningspresent med sig och den stod i en påse i hallen. 

Så jag fick liksom inte chansen att verkligen tacka för omtanken.

Det låg en chokladask i påsen och den här...

Men söta snälla fina Lisa, TACK.

När jag sprang upp och visade M den snygga helt i min smak lyktan så sa han:
"Nä vad hon är gullig jämt, meeeen...har du nånsin gett henne nåt?"
Gulp!!!
Förgås just nu av superdåligt egoistiskt samvete...

Blandat med den sällsamma materialistiska lycka som den snygga lyktan ger naturligtvis...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!