måndag 17 februari 2014

Min senaste månad...

Slutty Brownie. Nea hittade receptet, översatte och sen dess har jag nog bakat
Slutty Brownie sex sju gånger...
Varit på tjejfest hos Claudia...
Som hade nån slags lek med öron och grejer som man skulle göra sådär lite tokroligt som fick mig att vilja åka hem på momangen, eftersom jag har sån lekallergi, men som var så jävla roligt så jag höll på att dö av skratt...
Min unge reste iväg. Trots att jag grinade och skrek skithögt och hängde runt hennes ben som ett dagisbarn som inte vill att mamma ska gå till jobbet. 
Precis så gjorde jag.
Men hon åkte i allafall. Hennes pappa lämnade på Arlanda, jag hade skämt ut henne så jag stannade hemma (läs jobbade).
Har bakat bullar...
Varit på Fullerö och druckit världens godaste choklad. Efter exakt varenda klunk sa jag högt. " Asså jag dör vad gott"
Måste lära mig att göra sån choklad.
Eller nä. Ingen bra idé.
Vackra, trevliga och hmmm...dessutom kloka (jag vet att det är orättvist, men vissa är vinnare i det genetiska lotteriet) Jennifer Azar från årets Farmen kom till mig och gjorde naglar inför en plåtning.

Jennifer, jag har snott bilden från din blogg, hoppas du inte stämmer mig. 

Sen har jag varit på möhippa för Connie och på deras flyttkalas och på tjejmiddag hos Ylva och haft Botoxpartaj och personalmöte här hemma och middagar och socialt umgänge och möjligen kan jag ha shoppat nåt också.
Och så har jag spikat upp några tavlor.

Dessutom har min nya kompis psoriasis verkligen eskalerat och nu är halva kroppen skorvig och kliar.

MEN jag har inte bröstcancer, det har jag kollat på Sophiahemmet.

Så jag fortsätter att jobba, umgås, baka äta allsidigt (bullar, varm choklad och brownies) och njuta av livet, så kanske hudflagorna som yr runt mig, ger med sig så småningom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!