söndag 20 juli 2014

San Fransisco

Vilken STAD!!!
Det är så otroligt långa backar här. Precis som på film. Skulle det finnas snö så skulle man kunna åka störtlopp. Att de parkerade bilarna inte välter är ett under.
Ben&Jerrys
Glasstrutarna på Ben&Jerrys!!!
Pirerna vid fishermans wharf. Turistigt men ofta är det turistigt av en och annan anledning.
Att det är fint.
Vädret är så skönt vi har promenerat runt hela dagen. Okej, jag är inte så kaxig i uppförsbackarna-som-aldrig-tar-slut. MEN sen är det nerför som gäller. 

Vi har ätit god  clam chowder i surdegsbröd, dock har jag införskaffat en stegräknarapp som fullständigt slukar batterier så ingen bild på det. 

Som vanligt är vi skittråkiga, medelålders och partajar inte. 
Men ikväll har jag och min snygga man delat en flaska finvin.
Som intogs i studentkorridorshotellrummet i plastglas.
Dock ingen wet-T-shirt tävling, inget skumdisco och inget annat som ungdomar skulle ha för sig. 
Vi gick däremot lite "crazy" och såg på TVÅ avsnitt ikväll. Wooooohooo!!!

Jag har köpt skor. M trodde mig inte riktigt när jag sa att de var så snygga så att han skulle kasta sig passionerat över mig varje gång han ser mig i dem och dra av dem med tänderna!

Okej då. Kanske överdrev jag UGGsens dragningskraft på män en liten liten aning.

Kattis!!!
Och gissa vad:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!